2012. november 6., kedd

Diák-Portrék


Torma Brigitta 12. a osztályos tanuló vagyok.

Életemben nagyon fontos a művészet, kedvenc hobbim a versírás. Már 5 éve írok, több mint 200 versem van. Ami ihletet ad, kezdetben a szomorúság, ma már a szerelem. Ami miatt szeretem papírra vetni a gondolataimat, az a varázslatos világ, ahol a szavak mindig boldogsággal töltenek el.
Egyik kedvenc versem a Tükör című Haiku, mert szeretem a tudatos szerkesztési elvet:

"Tükör lett a víz
Másodmagam otthona
Hol az arc, csak dísz"

(A haiku a japán költészet egyik jellegzetes versformája, mely a 20. század elejétől egyre több nyelv irodalmában megjelent. Három sorból áll, melyek 5, 7 és 5 szótagosak. Egyebekben formailag kötetlen, a sorvégek – mintegy mellékesen – rímelhetnek, de ez nem előírás. A haikut ugyanakkor nagyon erős zeneiség jellemzi, részben a szimmetrikus forma ritmusa, részben a magán- és mássalhangzók hangulati értéke miatt, melyekre a vers rövidsége miatt a befogadó is nagyobb figyelemmel van. A szerk. Forrás: Widipédia)

---------------------------------------------------------

Balogh Anita vagyok. Az E-DiákNapló munkatársa. Célom, hogy újságíró legyek. Szeretek olvasni és divatlapokat nézegetni. Hastáncoltam öt évig és zeneiskolába jártam három évig Mindszenten. Most arra törekszem, hogy a lehető leghamarabb megvalósítsam terveim!








---------------------------------------------------------


Molnár Barbara. Nyelvi előkészítős osztály tanulója (10. b). Célja, hogy a divattal foglalkozzon. Szereti a ruhákat, a divatlapokat és a régi stílusú dolgokat. Egy ideig modellkedett Pesten. Arra törekszik, hogy mindent elérjen az életében. Hogy ennek érdekében mit tesz, arról egy későbbi számunkban írunk részletesen.








---------------------------------------------------------

Dura Tímea vagyok, a 12. a tanulója
Az úszás és a tánc mellett a fényképezés vált hobbimmá, és talán majd később kiállításokon is meg tudok jelenni, de addig még tökéletesítem tudásomat. Keresztapámnak már több kiállítása volt, és gondoltam, ha Ő ilyen szép képeket tud csinálni, miért ne tudnék én is. És elkezdtem otthon a kertet, aztán mást is lencsevégre kapni. Nagyon szeretem a természetet megörökíteni - többek közt - a villámokat.










---------------------------------------------------------

Simon Ineznek hívnak, 18 éves vagyok, humán szakra járok. Életem a motorozás, amit 14 éves korom óta imádok. Akkor még csak robogóval kezdtem, most már van egy komolyabb kategóriás 250ccm-es Honda CBR RR-em. A fertőzést Talmácsi Gábortól és egy 2007. évi Alsóörsi Harley Davidson fesztiválon kaptam el, azóta egyre „betegebb” vagyok :D . A szüleimmel és a haverokkal együtt járunk túrázni, egyelőre az országban, de szeretnénk külföldön is szétnézni, két keréken. Számomra a motorozás a kikapcsolódás, közben minden gondom elszáll. Még télen is elmegyek pár körre, ha nincsenek mínuszok. A motorozás technikai része is érdekel, bár kicsit lusta vagyok megtanulni. A motoromat apukám szereli, így enyém az élvezetesebb része, csak ráülök és GO!!!!!! ?





Nincsenek megjegyzések: