2012. november 6., kedd

Mini-portré Orbán István igazgató úrról


Mint az Eötvös József Székhelyintézmény igazgatója mondana pár szót magáról?
Hány éve igazgató Ön iskolánkban?
Orbán István: 12 éve tanítok itt és ez a 4. év, hogy az iskola igazgatója vagyok.
Milyen tárgyakat tanít?
Orbán István: Történelem és földrajz szakos vagyok, de most csak történelmet taní-tok, egy osztályban taníthatok az óraszám miatt, iskolavezetőnek ennyi az engedélyezett óraszám.
Igaz, én még csak most kerültem az iskolába, de tudom, hogy Ön nagy természetbarát, és amióta itt dolgozik, szívügye a környezet- és természetvédelem. Az Eötvös József Székhelyintézmény mióta ÖKO-iskola?
Orbán István: 2005 óta. Most kapta meg az örökös ÖKO-iskola címet. Ez azt jelenti, hogy háromszor egymás után nyertük el az öko-iskola címet.
Az e-napló hány éve indult iskolánkban?
Orbán István: Melyik? Ebben az évben egy teljesen új e-naplót használunk. Egyébként pedig az előző évtől indult az e-napló használata.
Mit gondol a tanulók különféle stílusairól? Mondjuk: az öltözködés terén?
Orbán István: Az igazat megvallva, nem szépek a lányok például a bakancsokban, vagy nagyon sok tetoválással, de szerintem eléggé toleráns itt a vezetés és a tanári kar is. Amíg nem sért senkit, addig nem szólok semmit.

Tamasik Vanessza 9. a