2012. november 6., kedd

Eötvös Divattervezők :: Nagy Nikoletta


Én vagyok a divatrovat vezetője (kizárólag Eötvösös diák által tervezett darabokat mutatunk be, ill. Eötvösös lányokat (fiúkat), akik modellkednek/modellkedtek)

Csak „tiszta forrásból” dolgozunk

Ha én valamit kitalálok, az úgy is lesz – szoktam mondani. Ha van egy üres hétvégéd, az idő sem kedvez a szabadtéri tevékenységnek, akkor maradj a négy fal között. Egy ilyen hétvégén szörföltem a neten, valami szórakozás után kutatva. Ekkor bukkantam rá egy oldalra, amin DIY – Doityourself (csináld magad) ötletek sokasága található. Számtalan dekorációs, praktikus és könnyen elkészíthető darabot találni, ami sok esetben környezetkímélő is. (Muszáj erre is figyelnünk, nemcsak azért meg Örökös ÖKOISKOLA vagyunk!) Ugyan mikor jut eszünkbe, hogy foglalkozzunk az újrahasznosítással vagy a környezetkíméléssel? Őszintén bevallhatjuk: nem sűrűn, de mikor meglátsz egy egyedi, különleges tárgyat, ami nagyon tetszik és még nem is szennyező, akkor elgondolkodsz, hogy miért ne? Nos, ekkor gyulladt ki a kis villanykörte (szerencsére már az energiatakarékos!) a fejemben, hogy mi is az, amit itthon meg-valósíthatok egyedül. Egy tizenéves lányt mi foglalkoztathatna a legjobban, ha nem a divat (is)? Ezért kezdtem el varrni, méghozzá minél egyedibb dolgokat tervezni, olyanokat, amiket nem látsz viszont az utcán. Szerencsémre varrógép állt a rendelkezésemre, csak tudás nem… De ez sem váratott magára sokáig – csak szerényen – és kis idő múlva elsajátítottam az alapokat, hol innen, hol onnan. Az első „darab” egy táska volt, hogy miért is környezetkímélő? Mert rég nem használt ruhákból készítettem. Remélem, másnak is adtam egy kis inspirációt, hogy rátaláljon az ő „szerelmére”. Folyt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése