2013. szeptember 14., szombat

Tari Viktor a koreai KyungHee teakwondo egyetemen tanult

A koreai KHU program keretein belül Koreába repültem 1 hónapos edzőtáborba a KyungHee nevű taekwondo egyetemre. A repülő út Budapesttől Dohába 5 óra volt, tovább átszállással repültem Szöulba további 8 óráig. Miután megkerestük a csomagokat, 2 órás buszozás várt ránk. A buszmegállóban már nagy örömmel vártak minket. Az egyetemre érkezés után elfoglaltuk kollégiumi szobánkat. Az időeltolódásra való tekintettel még 3 napig nem volt edzés. Ez a 3 nap pihenéssel és ismerkedéssel telt. Az első délelőtti program a megnyitó ünnepség volt, ahol mindenki bemutatkozott és megmutatták az egyetem területét és a termeket. Az első edzésen megismerkedtünk a koreai diákokkal, egy rövid bemutatkozás után mindenki kapott maga mellé egy helyi diákot, hogy segítse az edzésben. Rengeteg elméleti és fizikai órán vettünk részt, amiket mindig más tanár tartott. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, tanárok és a diákok egyaránt. Minden hétvégén közös kirándulásra mentünk, vittek minket csúszdaparkba, sportboltokba, jobbnál jobb éttermekbe és a császári palotába. A tábor végén mindenki kapott részvételi oklevelet, edzőruhát, pólót és egy fekete övet. A tábor nagyon hasznos volt, mindenki sokat tanult. Én nagyon jól éreztem magam, szeretnék még visszamenni.
Tari Viktor 11. C osztályos tanuló
(Közreadta: Földesiné Laurinyecz Mária)